نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
شرط یوونتوسی شدن لواندوفسکی و کاوانی

شرط یوونتوسی شدن لواندوفسکی و کاوانی

 

سناریوی انتقال ستاره‌های بایرن‌مونیخ و پاریسن‌ژرمن همچنان در رسانه‌های ورزشی ایتالیا باز است و گمانه‌زنی در خصوص دو ستاره گرانقیمت لهستانی و اروگوئه‌ای این باشگاه‌ها ادامه دارد.

 

روزنامه Gazzetta dello spoort در شماره امروز خود بار دیگر با اشاره به قوت گرفتن احتمال خروج گونزالو هیگواین از یوونتوس، رابرت لواندوفسکی و ادینسون کاوانی را گزینه‌هایی ایده‌آل برای قرار گرقتن در خط حمله بیانکونری‌ها عنوان کرده است.

 

در عین حال این روزنامه چاپ میلان، قیمت بالای این بازیکنان و به خصوص دستمزد ماهیانه آنها را به عنوان دردسرهای یووه بر سر راه این انتقال می‌داند.

 

گاتزتا در ادامه این گزارش با اشاره به درخواست خروج لواندوفسکی از بایرن، رئال مادرید را مقصد دلخواه او عنوان کرده است. علاقه‌ای که تنها در صورت تمایل طرف مقابل قابلیت تحقق دارد. تا این لحظه کوچک‌ترین واکنش و درخواستی از مادرید برای جذب لواندوفسکی ابراز نشده و همین می‌تواند یوونتوس را به عنوان گزینه دوم برای این بازیکن لهستانی مبدل کند. در صورت تحقق این احتمال، بانوی پیر چاره‌ای جز مذاکره و تغییر عقیده مسئولان بایرن برای تجدید نظر در قیمت هنگفت 200 میلیونی لواندوفسکی ندارند.

 

این روزنامه ورزشی پرتیراژ در بخش دیگری از این گزارش به سراغ شرایط ادینسون کاوانی رفته و با اشاره به همیشگی بودن این گزینه برای یوونتوس در سالهای اخیر، عزیمت ماشین گلزنی سابق ناپولی به تورین را تنها در گرو خواست الگری و اغوا نشدن این بازیکن توسط اتلتیکو مادرید عنوان کرده است.

 

رابرت لواندوفسکی و ادینسون کاوانی به ترتیب تا سالهای 2021 و 2020 با باشگاه‌هایشان قرارداد دارند و به نظر می‌رسد به احتمال زیاد تیم‌های فعلی‌شان در بعد از رقابت‌های جام جهانی تغییر دهند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: